Jak vytvořit efektivní poptávku

Tvorba videa je velice specifický obor, každý projekt je jedinečný a je velmi těžké postupovat vždy přesně podle manuálu. Pokud si při tvorbě poptávky nejste jistí, na následujících řádcích se vám pokusíme dát několik základních rad, na co se zaměřit a tím zefektivnit postup zejména v počátečních fázích. 

Na úvod vás bude asi nejvíce zajímat cena a termín dodání. Promyslete si prosím následující body a pokud je to možné, zahrňte je do poptávky. Na jejich základě budeme schopni co nejlépe odhadnout přibližnou cenu a časovou náročnost projektu.

  • Pošlete nám odkaz na video, kterým jste se nechali inspirovat. 
  • K čemu bude video sloužit? Potřebujete představit svoji firmu a říci potenciálním klientům co děláte? Chcete představit nový produkt nebo zvýšit prodeje reklamním spotem?
  • Máte svůj námět nebo scénář? Pokud ano, určitě nám ho pošlete. Když ještě nic takového nemáte, snažíme se na základně ostatních informací přijít s hrubým návrherm sami, už ve fázi nezávazné poptávky.
  • Kde plánujete video prezentovat? Bude se jednat například o reklamu na sociálních sítích, informační video na vašich webových stránkách nebo spot v televizním vysílání?
  • Jaký je orientační rozpočet? Tato informace není úplně běžná, zejména pokud rozesíláte poptávku více firmám a cena je pro vás důležitým faktorem pro výběr dodavatele. Pokud se ale jedná o projekt, kde je potřeba vytvořit námět a scénář téměř od nuly, pomůže to předem vymezit mantinely a ušetřit čas.

Na základě těchto informací, vám nezávazně a zdarma, spočítáme přibližnou cenu projektu, termín možného dodání a případně připojíme i hrubý námět. Pokud vám bude naše nabídka vyhovovat, můžeme se rovnou pustit do práce. Přes to všechno zde platí, že krátká osobní schůzka vydá za desítky e-mailů. Další postup už je velmi individuální a záleží na vašich požadavcích a na konkrétní domluvě.

Kreativní vouchery - dotaci na tvorbu firemního videa až 100 000 Kč

Kreativní vouchery - dotace na tvorbu firemního videa až 100 000 Kč